13.08.2015

making of: Dama z Łasiczką

W końcu opiszę jak to ostatnio poszedłem w ślady mojego idola - Leonardo z Vinci!
(english version of this article HERE)

Raz dwa trzy Łasica pa-trzy
Młodzieżowy Dom Kultury w Białymstoku zwrócił się do mnie z zadaniem stworzenia portetu założycielki teatru KLAPS, na jubileusz 50-lecia istnienia tegoż. Spodziewali się jakiegoś kreatywnego konceptu. No to zasugerowałem albo mozaikę złożoną z archiwalnych zdjęć, układającą się na sylwetkę człowieczą, albo ręcznie malowany portet w stylu renesansowym.

07.08.2015

Pierwsze Kolonie Komiksowe

Pan Damian jest szczęśliwy, mimo widocznej dyslokacji kciuka.
autor: Krzysiek W.
W lipcu tego roku odbyły się w Górach Świętokrzyskich Pierwsze Polskie Kolonie Komiksowe dla dzieci i młodzieży, organizowane przez biuro podróży "Almatur". Prowadzącym zajęcia i wychowawcą był niżej podpisany JA.

02.06.2015

Przekuwaj talent na gruby hajs...

Sorry - grafikę ukradłem z komiksu o Żółwiach Ninja. No ale autorzy będą mogli dodać sobie występ w moim blogu do portfolio!

Qfa.

27.04.2015

Gdy zostaje Ci ostatni banknot na życie


Skąd się takie baby biorą? I jeszcze się farbuje na pomarańczowo, jakby to był jej naturalny kolor przed siwieniem... No ja rozumiem jedna taka osobowość na sto, ale to na każdym kroku takie baby się snują.

09.04.2015

making of: Autokar Jagiellonii

Ostatnio miałem okazję wykonać niesamowite zleconko na projekt nowego autokaru piłkarskiego klubu Jagiellonia Białystok.

Załączam mały making of, bo to fajna sprawa:D
(english version on my portfolio HERE)

Każda przygoda zaczyna się od szkiców. Miałem stworzyć trzy projekty, ale zrobiłem o jeden więcej w gratisie. 
Taki już jestem zajedwabisty koleś.

Odręczne szkice, majestatycznie kolorowane kredkami ołówkowymi:D

27.03.2015

Outpost Tatooine: selfie ze świeżakiem

Już nawet nie wiem od ilu cykli siedzimy w tej dziurze, ale nawet moja cierpliwość strzelca wyborowego Imperium sięga granic. Na tej planecie nie ma nic, prócz piasku, gorąca i cwaniakujących przebiegłych tubylców. Odkąd Vader wysłał nas na "misję pokojową" na Tatooine, nie natknęliśmy się na żadną obecność radykalnych rebeliantów. Jakby cała wojna z terroryzmem toczyła się w całej reszcie galatkyki, tylko nie tu.

Aż do dziś rana, gdy przybyły posiłki. Oddział świeżaków w nowych, błyszczących jeszcze zbrojach. Nie pamiętam już, kiedy mój mundur był taki czysty:P Aż musiałem zrobić sobie selfie.

Sory za jakość, robione w hełmie bo nie mam lusterka:P


http://pickador.deviantart.com/art/Selfie-with-the-New-Guy-522865477



Szykuje się jatka! Ku chwale Imperium!

#FreedomToTatooine #DieRebelScum